برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان چانسو پارک

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1331

چانسو پارک

داستان Chansoo Park

 مدرس هنر، در کره‌جنوبی  است. در سپتامبر 2004, او  در مدرسه ابتدایی تدریس را شروع کرد و پس از آن که دانش آموزانش موفق به اجرای یک بازی 15 دقیقه‌ای در جشنواره هنرهای مدرسه شدند, متوجه شدند که آن‌ها عطش واقعی برای یادگیری هنر  دارند، بنابراین در سال 2005 او یک باشگاه تئاتر در مدرسه ایجاد کرد و به کودکان اجازه داد که به طور منظم تمرین کنند و مهارت به دست آورند. همه همکاران‌، چانسو را تشویق می‌کنند تا برنامه‌های موسیقی و کلاس‌های موسیقی را در برنامه‌درسی دانش آموزان بگنجاند.

دولت به تاثیر موسیقی و عملکرد  آن بر روی مدارس علاقه‌مند بود و از چانسو دعوت کرد تا طرحی را طراحی کند تا این رویکرد را به اشتراک بگذارد، که در آن زمان تا سال 2019 به مدارس ابتدایی و دبیرستان‌ها ابلاغ شد. دانش‌آموزان او با باشگاه‌های موسیقی و تئاتر,  همکاری کردند. در سال 2018 وزارت آموزش کره از او دعوت کرد تا معاون رئیس کمیته راهبری برای ” پروژه حمایت از خشونت مدارس ” و طراحی برنامه‌ای برای این کار شود. باشگاه‌های موسیقی, باشگاه‌های تولید ویدیو از آن زمان به صدها مدرسه و هزاران معلم آموزش دادند..

او همچنین برای شرکت در نقش‌های مشاوره‌ای با گروه‌های مدنی مختلف دخیل در آموزش, مطبوعات, حقوق بشر, هنر, تاریخ و اندیشه و اتصال سازمان‌های محلی با معلمانی که آموزش فرهنگ و هنر را در مدارس تدریس می‌کنند, دعوت شد. او در حال حاضر در پروژه‌های توسعه محلی مانند فستیوال‌ها, سمینارهای هنری, و پروژه‌های نوسازی شهری مشارکت دارد و یک گروه تحقیق برای گسترش فرهنگ مدارس و آموزش هنر را سازماندهی می‌کند. او مقالات و کتاب‌های متعددی را در مورد فواید آموزش هنر نمایش نوشته ‌است و با سازمان‌های غیر دولتی هم‌کاری می‌کند تا معلمان را در سطح بین‌المللی, مانند چاد در آفریقا آموزش دهد.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0