برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان کارلو مزون

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1177

کارلو کلی

داستان کارلو

کارلو از یک خانواده آموزشی می آید: پدرش یک مدیر بود, و مادر و خواهرش هر دو معلم بودند. کارلو در ابتدا درجه‌ای از علوم رایانه به دست آورد و برای چندین شرکت ملی به عنوان مشاور IT کار کرد. با این حال, او برای تدریس از طریق دوره‌های آموزشی فنی که در بخش خصوصی کار می‌کرد, به سمتی کشیده شد، و تجربه‌ای کسب کرد  که یک رویکرد علمی برای تدریس داشته باشد. از سال ۲۰۰۴, او در سیستم مدارس عمومی ایتالیا کار کرده‌است در حالی که مهارت‌های خود را به عنوان مشاور و آنچه در صنعت اتفاق می‌افتد را حفظ می‌کرد، تا اطلاعات او را بیشتر کند و برای شاگردانش هم مفید است.

کارلو برای سازماندهی بهتر تدریس ، چندین سیستم‌عامل الکترونیک را راه‌اندازی کرده‌است تا کار دانش آموزانش را مدیریت و ساده کند.

نوآوری و متد

مدرسه فعلی کارلو IT G.B.B است. لوکارلی در بنونتو ، منطقه ای که نرخ بیکاری در آن بالا است. با گذشت سالها ، کتاب او پرفروش ترین در ایتالیا بوده است و در برخی از دانشگاهها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. وی همچنین دارای عنوان رسمی Digital Animator است ، به این معنی که وی در اجرای برنامه ملی دیجیتال دولت توسط مدرسه خود راهنمایی می کند.

کارلو برای سازماندهی بهتر تدریس و بازخورد، چندین سیستم‌ عامل الکترونیک را راه‌اندازی کرده‌است تا کار دانش آموزانش را مدیریت و ساده کند. شاگردانش در رقابت‌های موفقیت جوانان برای آموزش کسب‌وکار، پیروزی در فاز منطقه‌ای کامپانیا و رقابت ملی ایتالیا در سال ۲۰۱۹، موفقیت بزرگی کسب کرده‌اند. این امر به نوبه خود باعث شد که کلاس او به نمایندگی از ایتالیا در رقابت بین‌المللی به جایگاه دوم رسیدند. علاوه بر رقابت‌های موفقیت جوانان، دانشجویان او نیز در رقابت‌های جوانان و علوم تحت حمایت اتحادیه اروپا در میلان موفق شدند و خود کارلو با دانشجویانی در مالت، لهستان و تعدادی از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کرده‌است.

اگر برنده شوم

کارلو با پول جایزه معلم جهانی،  می خواهد یک شرکت دانشجویی را گسترش دهد تا به کشاورزان کمک کند, قابلیت ردیابی احشام را تضمین کنند و هزینه‌های زمان را کاهش دهند. با تامین بودجه بیشتر, این ابزار می‌تواند مقیاس بندی شود و توسعه یابد تا فراتر از مصرف داخلی رشد کند. علاوه بر این, کارلو از این سرمایه برای کمک به دانش آموزان در مدرسه‌اش استفاده می‌کند که با موانع اجتماعی و اقتصادی برای موفقیت تحصیلی خود مواجه هستند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0