برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ادی وو

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1325

ادی

داستان ادی

ادی یک معلم ریاضی است. او در خط مقدم آموزش رشته‌های پایه مدرسه قرار دارد و اعلام کرده‌است که دانش آموزان اغلب با استفاده از برنامه‌های کاربردی کوچک, درس‌های دبیرستان را یاد می گیرند و تجربه می‌کنند. برنامه او MathsPASS برای دانش آموزان طراحی شد تا به آن‌ها کمک کنند تا اعتماد به نفس را بازسازی کنند, درک کنند و مهارت در ریاضیات را بهبود بخشند. این برنامه پیشرفت قابل‌اندازه‌گیری در ریاضی دانش آموزان را ایجاد کرده‌است و همچنین مربیان آن‌ها را به دنبال کردن شغل در تحصیل تشویق کرده‌است.

او در سال ۲۰۱۲ درس‌های کلاس تدریس خود را برای یک دانش‌آموز بیمار شروع کرد و او را بصورت آنلاین از طریق یوتیوب آموزش داد. این به یک مکانیزم ارزشمند برای دانش آموزان تبدیل شده‌است تا دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهند .  معلمان در آموزش ویدئویی، ازیک پنجره ارزشمند به کلاس‌های واقعی وارد شده اند  و او یک کانال جداگانه ایجاد کرد که در آن معلمان می‌توانند تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

ادی در سراسر استرالیا به عنوان مدافع معلمان و اهمیت تدریس شناخته می‌شود. او در حال حاضر مشغول نوشتن کتابی درباره زیبایی و کارآیی ریاضی در شرایط غیرحرفه‌ای است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0