برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ریموند چمبرز

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1303

Raymond Chambers

داستان ریموند چمبرز

ریموند چمبرز به طور تصادفی در نتیجه اخذ مدرک علوم کامپیوتر دریافت که او کار تدریس را دوست دارد. در این زمان ، یادگیری ICT نسبتاً سنتی و توسعه نیافته بود ، بنابراین ریموند با استفاده از Microsoft Kinect شروع به توسعه نرم افزار جدیدی برای یادگیری کرد. این باعث می شود که دروس ICT کمتر خشک و متنوع باشد و به او امکان می دهد آزمونها را در نظر بگیرد و دروس را برای دانش آموزانش سرگرم کننده و جذاب کند.

نوآوری و متد

ریموند یک معلم کاریزماتیک است که اشتیاق آشکار و دانش زیادی که در مورد موضوع خود دارد ، فناوری اطلاعات ، دانش آموزان و همکاران را به طور یکسان الهام می دهد. سبک تدریس مشتاقانه وی به این معنی است که او می تواند اطلاعات را به روشی به دانش آموزان برساند تا آنها به راحتی درک و جذب کنند. وی محبوبیت موضوع خود را بسیار افزایش داده و مشارکت سازمان یافته ای را در طیف وسیعی از پروژه های خارجی که باعث افزایش اعتبار دانشجویان و دانشکده می شود ، به روشی بسیار مثبت انجام داده است.ری با الهام گرفتن از یک جهش در موفقیت و پیشرفت تحصیلی از طرف دانشجویان محاسبات ، تصمیم گرفت این کار و بهترین روش ها را از طریق وبلاگ وردپرس با سایر معلمان به اشتراک بگذارد ، منابع خود را بارگذاری کند و از طریق توییت برای سایر معلمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارسال کند. علاقه به روشها و ابزارهای توسعه و اشتیاق او برای نوآوری در تدریس در این سیستم عامل های مختلف در جامعه علمی گسترش یافت.

نقل قول معلم

هیچ روزی یکسان نیست ، هر روز چیز جدیدی با خود می آورد و شما می توانید تجربیات خود را بیاموزید و تأمل کنید. وقتی دانش آموز مطلبی را می فهمد ، این یک لحظه ارزشمند است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0