برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان مقانا موسونوری

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1339

مقانا موسونوری

داستان Meghana Musunuri

مقانا، معلم مطالعات اجتماعی و ریاضی از حیدرآباد هند یک کارآفرین آموزش، فعال، و پرشور و پرکار است. او موسس مدرسه جهانی، موسس سازمان غیردولتی حفاظت از آب و طبیعت، مدیر عامل موسسه خیریه زنان است.

او جوایز بسیاری از جمله درجه عالی معلم ۲۰۲۰ را برای خدمات برجسته خود در زمینه آموزش، بویژه برای ترویج و تشویق جوانان درسال ۲۰۲۰ دریافت کرد. مقانا جایزه معتبر در هندوستان را در سالهای 2014 و 2015 برای شور و علاقه اش به ترکیب آموزش، بشردوستی و کارآفرینی بدست آورده است. مقانا به ایجاد تحول در آموزش برای شکوفایی انسان اعتقاد دارد و رئیس جامعه آموزشی هند است.

او در جامعه جهانی به رسمیت شناخته شده‌است. او برنامه‌های آموزشی برای آموزش مهارت‌های استخدام دانش آموزان به همراه آموزش در خارج از کشور، کنفرانس‌های علمی در کشورهای مختلف و بحث‌های آکادمیک  در دانشگاه و همچنین در مدارس و جوامع مختلف برگزار کرده ‌است. او ماموریتی را بر عهده گرفت تا رهبران جوان و پویا را برای آینده هند آماده کند. فلسفه آموزش او حول رویکردهای دانش‌آموز محور مانند یادگیری مبتنی بر دانش، عمق دانش، سطح دانش ، یادگیری اجتماعی وعاطفی و رشد اجتماعی است. تمرکز او بر روی نوآوری در کلاس درس و تدریس مهارت‌های اجتماعی پیشرفته به دانش آموزان او، آن‌ها را در بسیاری از المپیک دانش آموزان، رقابت‌های علمی، جوایز مالی به ارمغان آورده‌است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0