برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ایوانس ادی

دسته بندی :معلمان موفق ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ roshdeman_admin 902
داستان اوهانس ادی

داستان Evans Odei

بیست سال است که در اداره آموزش وپرورش غنا به عنوان معم ریاضی در دبیرستان تدریس می کند. پس از تدریس در مدارس مختلف از جمله در روستاهای دورافتاده متوجه چالش بزرگی شد. موانعی بر سر راه وجود داشت. بارداری در بین نوجوانان، فقر محلی ، جرم و جنایت نوجوانان که اجازه تدریس نمی داد. دانش آموزان مشکلات زیادی داشتند و دچار ترس از بادگیری شده بودند. او کلینیک ریاضی راه اندازی کرد و آنها را با قوانین و مقررات مدرسه درگیر کرد. کمک کرد تا اعتماد به نفس آنها را بالا ببرد و در عین حال باعث کاهش درگیری در جامعه و مدرسه شد.

به دانش آموزانی که نیاز به کمک بیشتری داشتند با استفاده از تکنولوژی و درس های ویدیویی کمک کرد و موجب یادگیری آنها شد. این کار موجب کاهش قابل توجه در فرار از مدرسه، بهبود نتایج درسی، تغییر در ادراک و مشارکت دانش آموزان شد. پس از دریافت جوایز در سال 2015 ایوانس یکی از 64 معلم از 13 کشور منتخب در برنامه‌های آموزشی در دانشگاه کارولینای جنوبی، آمریکا بود. او از طریق دوره‌های توسعه حرفه‌ای آنلاین و دیگر کارگاه‌های توسعه حرفه‌ای مهارت‌ها را به دست آورد تا مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی برای معلمان سراسر کشور ترتیب دهد.

او با استفاده از اسلایدهای پاورپوینت
برای تمام موضوعات ‌درسی ریاضیات، به شکل یادداشت درسی برای معلمان غنا توضیحات داد. او از لپ‌تاپ، پروژکتور، تلویزیون CD، ویدیو، تصاویر و درس‌های آنلاین در یادگیری و تدریس ریاضیات استفاده می‌کند و آن را عملی، جذاب و سرگرم‌کننده می‌سازد. او اکنون 2800 معلم در مدارس ابتدایی و اصلی غنا را آموزش داده‌است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0