برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان پیتر تبیچی

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1205

Peter-Tabichi

داستان Peter Tabichi

پیتر معلم علوم است که ۸۰ % درآمد ماهیانه خود را به فقرا می‌دهد. فداکاری او, کار سخت و اعتقاد پرشور در استعداد دانش آموزان او باعث شد که مدرسه ضعیف او در مناطق روستایی کنیا پس از گرفتن رتبه بهترین مدرسه در رقابت‌های علمی ملی پیروز شود.

پیتر در مدرسه متوسطه دخترانه، تدریس می‌کند. زندگی آن‌ها می‌تواند در منطقه‌ای که خشکسالی و قحطی مکرر اتفاق می‌افتد، دشوار باشد. ۹۵ درصد دانش آموزان از خانواده‌های فقیر هستند، تقریباً یک سوم بچه‌ها یتیم هستند یا فقط یک والد دارند و بسیاری از آن‌ها بدون غذا در خانه می‌مانند. اعتیاد به مواد مخدر، بارداری نوجوانان، و فرار زودهنگام از مدرسه، ازدواج جوان و خودکشی شایع است.

پیتر شروع به پرورش یک باشگاه پرورش استعداد کرد و باشگاه علوم مدرسه را گسترش داد و به دانش آموزان کمک کرد تا پروژه‌های تحقیقاتی طراحی کنند که ۶۰ درصد در حال حاضر واجد شرایط رقابت‌های ملی هستند. دانش آموزان او در نمایشگاه علوم و مهندسی کنیا در سال ۲۰۱۸  وسیله‌ای ساختند که به مردم نابینا و ناشنوا امکان اندازه‌گیری اشیا را می داد. تیم علوم ریاضی او همچنین به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی مهندسی در سال ۲۰۱۹ در ایالت آریزونا، راه‌یافته است. دانش آموزان او همچنین از گیاهان محلی برای تولید برق، استفاده کردند  و جایزه‌ای را از انجمن سلطنتی شیمی دریافت کرده‌اند.

نقل و قول

دیدن دانش آموزان من در دانش، مهارت و اعتماد بزرگ‌ترین لذت من در تدریس است! هنگامی که آن‌ها انعطاف‌پذیر، خلاق و سازنده در جامعه می‌شوند، من خیلی خوشحال می‌شوم که پتانسیل خود را به هیجان‌انگیزترین شکل مصرف می‌کنند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0