برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان کریس گلیسون

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1287

کریس گلیسون

داستان Chris Gleason

کریس معلم موسیقی بی‌کلام, است و در مدرسه راهنمایی تدریس می کند. در اتاق موسیقی پدرش بزرگ شد و به او آموخت که هر سال تدریس کند و الهام بخش دانش آموزانش باشد. او به مدت ۲۴ سال به سختی تلاش کرده‌است تا شرایطی را برای رشد در کلاسش و فراتر از آن ایجاد کند. او برای بسیاری از دانشجویانی که با اعتیاد به مواد مخدر, بیماری‌های روانی, سو استفاده, و فقر دست و پنجه نرم می‌کنند, برنامه‌ای جامع ایجاد کرده‌است که آموزش‌های فردی طراحی‌شده برای هر دانش‌آموز را فراهم می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که محتوای کلاس او بر روی عدالت اجتماعی و یادگیری اجتماعی، تمرکز دارد.

کریس می‌گوید که او موسیقی را تدریس نمی‌کند؛ بلکه فراتر از موسیقی تدریس می‌کند تا به دانش آموزان کمک کند تا  بهتر جهان و خودشان را درک کنند، چرا که آن‌ها از مطالعه موسیقی به عنوان یک دروازه برای کیفیت زندگی بهتر مانند همدلی و دلسوزی استفاده می‌کنند. قابلیت‌هایی که او به کلاس آورده، شامل همکاری با آهنگساز معروف ملی، برای ساخت یک نمایش صوتی در جورجیا و “موسیقی سبز” با اجرای نمایش جهانی در کنفرانس موسیقی ایالت ویسکانسین که در آن آهنگساز و اعضای خانواده در ردیف جلو حضور داشتند و آشکارا تحت‌تاثیر این تجربه قرار گرفتند. این کار به دانش آموزانش اجازه داد تا بر روی کنجکاوی خود عمل کنند و قوه تخیل خود را کشف کنند .

دستاورد او، ایجاد یک سازمان غیر انتفاعی است که برای ایجاد تجارب موسیقی در تغییر زندگی برای دانش آموزان تلاش می‌کند، و همچنین به الهام بخشیدن به معلمان پیش از خدمت و حمایت از کار آهنگسازان و هنرمندان کمک می‌کند. تا به امروز، این سازمان بیش از ۳۵،۰۰۰ موسیقیدان جوان و ۷۰ معلم موسیقی در آینده را جذب کرده و آموزش داده است. او معلم سال ۲۰۱۷ – خواننده سال ۲۰۱۷ – نامزد دریافت جایزه موسیقی و اولین معلمی است که به عنوان فینالیست جایزه ملی سال در ۵۰ سال گذشته انتخاب شد.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0