برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان جولین آنکواتین رالت

دسته بندی :معلمان موفق ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ roshdeman_admin 936
داستان جولین آنکواتین رالت

داستان Juline Anquetin-Rault

جولین حتی در کودکی می‌دانست که می‌خواهد معلم شود، ولی گاهی شک می کرد که آیا رویای او محقق می‌شود یا خیر. وقتی که او در آزمون سراسری در رشته تاریخ و جغرافیا شرکت کرد، رتبه 607 را از بین 6000 داوطلب کسب کرد، اما 604 نفر به عنوان معلم مدارس دولتی استخدام شدند. جولین شکست خورد، اما تصمیم گرفت سال بعد در امتحان مجدد شرکت کند. در همین حین به عنوان دستیار آموزشی در یکی از مدارس محلی شروع به کار کرد. جولین در روز اول، هنگامی که به دانش‌آموزان در انجام تکالیف کمک می‌کرد،می‌دانست که به خواسته‌اش رسیده .

او تصمیم گرفت یک آژانس آموزشی راه اندازی کند و همچنین شروع به تدریس در مدارس خصوصی کرد که نیازی به قبولی معلمان در آزمون سراسری نداشت. جولین اکنون زمان خود را بین تدریس خصوصی و تدریس تاریخ و جغرافیا در یک مدرسه کارآموزی تقسیم می کند. در آنجا، بسیاری از دانش‌آموزان او شروع به فرار از مدرسه می‌کنند، زیرا در آموزش رسمی با مشکل مواجه شده‌اند، و بخش بزرگی از دانش‌آموزان خارجی هنوز زبان فرانسه را یاد می‌گیرند. پس کار را برای او سخت می کند.

جولین معتقد است که یادگیری باید سرگرم کننده باشد و دانش آموزان باید برای پیشرفت خود احساس قدرت کنند. او روش‌های آموزشی نوآورانه‌ای را برای جذب دانش‌آموزان خود ایجاد کرد. او برای کمک به آنها خود برای بازیابی اعتماد به نفس، به آنها می‌آموزد که شکست و اشتباه کردن بخش ارزشمندی از یادگیری است. هر کلاس دارای کارگاه های مستقلی است که می تواند شامل تحقیقات اینترنتی، آزمون های آنلاین یا مطالعه نقشه ها باشد. روش‌های او با پیشرفت‌ها و موفقیت های آشکار در نمرات و سلامت روان دانش‌آموزان، همراه بوده است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0