برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان مایکل وامایا

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1215

مایکل

داستان مایکل وامایا

مایکل یک مدرسه باله را در قلب محله فقیرنشین کیبرا در نایروبی با جمعیت هفتصد هزار نفر، در پایتخت کنیا اداره می کند. با کمک تدریس اختصاصی مایکل ، در زیر سقف حلبی ساختمان ها در محله فقیرنشین نایروبی ، دانش آموزان به رقصنده های بزرگ و ماهری تبدیل  شدند و برای ادامه تحصیل بورسیه می گیرند. در طی کریسمس برخی رقص باله را در تئاتر ملی کنیا اجرا کردند با تدریس و راهنمایی مایکل ، این پروژه هنرهای جایگزین فضای امن را برای کودکان بی سرپرست از محله های فقیرنشین فراهم کرده است تا بتوانند رشد کنند ، مهارت های آنها را افزایش دهند و به فرصت های شغلی دسترسی پیدا کنند. تشویق های مایکل در بین دانش آموزان جوانش به کاهش نرخ ترک تحصیل و میزان بارداری در نوجوانان و بالابردن اعتمادبه نفس و خودآگاهی در آنها  برای کسانی که در کلاسهای او شرکت می کنند ، کمک کرده است.

با مربیگری مایکل، این پروژه هنری جایگزین، فضایی ایمن برای رشد کودکان، توسعه مهارت‌ها و فرصت‌های دستیابی به آن‌ها فراهم کرده ‌است. در اینجا او مهارت‌های رقص و مهارت‌های اجتماعی را ترکیب می‌کند . تشویق مایکل به غرور و خودآگاهی در میان دانشجویان جوان او به آنها به دور کردن نرخ ترک‌تحصیل و میزان بارداری نوجوانان ، کمک کرده‌است.

برنامه او به بررسی پتانسیل انسانی و خلاقیت آن‌ها در یک حس بسیار وسیع‌تر می‌پردازد: آن‌ها چه کسانی هستند, چه فکر می‌کنند و باور می‌کنند, چیزی که آن‌ها برای آینده خود می‌خواهند, که اعتماد به نفس بسیاری را به ارمغان آورده‌است. کودکان نیازمند در این برنامه بورسیه دریافت کرده‌اند و آن‌ها را قادر به اتمام تحصیلات خود کرده‌اند و این برنامه یک پلت فرم ایجاد کرده‌است که در آن کودکان می‌توانند در فعالیت‌های خلاق شرکت کنند در حالی که در حال توسعه حرفه هنری خود هستند.

نقل قول

من تدریس می‌کنم چون معتقدم که همه بچ ها باید فرصت کشف نقاط قوت خود را داشته باشند. با اجازه دادن به کودکان برای یادگیری کشف و توسعه خود و استعدادهایشان، می‌توانیم درک آن‌ها از ارزش خود را تغییر دهیم و آن‌ها می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند باشند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0