برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان سلیما بیگم​

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1293

Salima Begum

داستان سلیمابیگم

سلیما بیگم در دهکده ای دور افتاده در پاکستان به دنیا آمد. شرایط تحصیل او محدود بود و خوشبختانه توانست مقطع متوسطه بالاتر را به پایان برساند. او معتقد است که فعالیت های کلاس باید با موقعیت های واقعی زندگی مطابقت داشته باشد. او به ایجاد آگاهی در میان والدین در مورد تحصیلات دختران و مزایای آن کمک کرده است .

نوآوری و متد

سلیما در طول زندگی حرفه ای خود ، در آموزش معلمان ، بیش از 7000 معلم در سراسر استان خود ، و 8000 معلم دیگر در سراسر پاکستان از طریق برنامه اصلاح آموزش ، آموزش داده است و او مرتب فعالیت های کلاس را باید با موقعیت های واقعی زندگی مطابقت می داد. آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده به مشارکت وی در پروژه تربیت معلم اذعان کرده است و همچنین تعدادی مقاله پژوهشی منتشر کرده است. موفقیت وی منجر به این شده است که وی به عنوان مدیر مدرسه خود شناخته شود ، و تحت نظر او دانش آموزان در امتحانات رسمی عملکرد فوق العاده خوبی داشته و منجر به افزایش ثبت نام در مدرسه وی شده اند.

اگر برنده شوم

اگر او این جایزه را ببرد ، می گوید پول را به صندوقی برای حمایت از تحصیل دختران در پاکستان اهدا می کرد.

نقل قول معلم

جذاب ترین و الهام بخش ترین جنبه شغلی تدریس من این است که دانش آموزان می توانند به توانایی و توانایی خود در انجام کارهای مختلف و ایجاد تغییر در زندگی شخصی خود و همچنین تأثیرگذاری بر دیگران برای تغییر شیوه های خود برای رسیدن به اهدافشان ، پی ببرند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0