برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان نسرین قتینه

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1241

نسرین قتینه

داستان Nesreen Qutainah

در اولین روز کار به عنوان یک معلم, خود را در مقابل شاگردانش دید. مدرک دانشگاهی با دانش فراوانی که داشت او را تجهیز کرده بود, اما تدریس متفاوت بود. نسرین احساس کرد که ترس‌هایش از بین می‌رود. او با خود گفت: قبل از اینکه به ذهن دانش آموزان خود برسد، باید قلب آن‌ها را به دست آورد. نه سال است، نسرین به کودکان دبستانی در فلسطین آموزش می‌دهد. دانش آموزان او پس‌زمینه‌های متنوعی دارند، از خانواده‌های مرفه گرفته تا جوامع محروم. به همین دلیل است که او برای ایجاد حس هم‌کاری در کلاسش تلاش می‌کند و دانش آموزانش را به ارائه کمک و حتی هدایا تشویق می‌کند.

روش تدریس او بر دو ستون تکیه دارد: ” ذهن را آگاه کنید, و یک فرد را احیا کنید و “نه “به رفتارهای کلیشه‌ای,  و “بله” به خلاقیت “. یادگیری از طریق بازی کلید رویکرد او است, به خصوص که بسیاری از دانش آموزانش در ریاضیات مشکل داشتند و از مدرسه نفرت داشتند. به عنوان مثال, او از بچه‌ها می‌خواهد که داستان‌هایی را براساس آنچه در علم یاد گرفته‌اند, یا ترانه‌ای در مورد ریاضی بخوانند. با استفاده از این روش‌ها، نسرین شاهد شکوفایی شخصیت آنها بوده‌است. او اغلب آنچه را که تدریس می کرد، همچنین فیلم‌های آموزشی، در کانال یوتیوب که ۱۲,۰۰۰ نفر دارد، در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. در خارج از کلاس نسرین مشتاق است که علی‌رغم شرایط دشواری که در آن‌ها زندگی می‌کنند، به دانش آموزان خود آموزش دهد. او ابتکاری را خلق کرد, که در آن پدربزرگ و مادر بزرگ ها فیلم هایی درباره تجربیات خود برای آموزش کودکان در مورد تاریخ فلسطین تهیه کنند و درباره آن صحبت کردند.

او جلسات آنلاین بین دانش آموزانش از سراسر فلسطین ترتیب داده ‌است، بنابراین آن‌ها می‌توانند دوستی ایجاد کنند بدون این که به بافت سیاسی چالش برانگیز که در آن زندگی می‌کنند فکر کنند. او دانش‌آموزانش را ملزم به مهربانی و دلسوزی به همنوع می‌کند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0