برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب4 اثر فلورانس

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ roshdeman_admin 738
معرفی کتاب 4 اثر فلورانس

معرفی کتاب

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین”، را می توانیم به عنوان یکی از موفق ترین کتابها در زمینه قانون جذب و موفقیت معرفی کنیم.ترجمه ی نویسنده صاحب نام ایرانی «گیتی خوشدل» که تاکنون، شصت بار به چاپ رسیده است. این کتاب، گنجینه‌‌ای از چهار اثر زیر است:
1 – بازی زندگی و راه این بازی
2 – کلام تو، عصای معجزه گر توست
3 – در مخفی توفیق
4 – نفوذ کلام
در سراسر داستان های کتاب با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب به خوبی می شود حس کرد.

دستاورد

در کتاب اول او به این نکته اشاره می‌کند که زندگی نه میدان جنگ که یک زمین بازی است وبازی در آن قواعدی دارد. باید بتوانیم نیروی خیال و قوه اندیشه‌مان را آموزش دهیم. کتاب‌های دوم و چهارم به مسئله قدرت کلام اشاره دارند و این که نوع صحبت با خود و با دیگران می‌تواند منشاء چه تغییرات عظیم و مهمی بشود و زندگی ما را متحول کند. پس انتخاب درست واژه‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد.کتاب سوم یا همان در مخفی توفیق به مسئله مهمی اشاره می‌کند. همه ما از افراد موفق می‌پرسیم که چگونه به موفقیت دست پیدا کرده‌اند و در زندگی خود کامروا شده‌اند. اما هیچ گاه سراغ افراد شکست خورده نمی‌رویم.

درباره نویسنده

فلورانس اسکاول شین، هنرمند، نویسنده، تصویرگر کتاب و هنرمند برجسته آمریکایی در 24 سپتامبر سال 1871 در ناحیه کمدن ایالت نیوجرسی آمریکا دیده به جهان گشود. فلوراس به یک خانواده شناخته شده و مشهور فیلادلفیایی تعلق داشت. او در میانه عمر خود به جنبش اندیشه نو پیوست. او در 17 اکتبر 1940 چشم از جهان فرو بست.

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0