برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب بینش یادگیری

دسته بندی :معرفی کتاب ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 966
معرفی کتاب بینش یادگیری

درباره کتاب

بسیاری از ما می‌خواستیم ساز زدن بیاموزیم، نقاشی بکشیم، مجسمه بسازیم و یا چند زبان مختلف بلد باشیم، اما نشد. عملی کردن این کارها آنقدر در نظرمان دشوار آمد که تمام آرزوهایمان در حد آرزو باقی ماند. کدام یک از ما درس‌هایی را که در مدرسه خوانده‌ایم به یاد داریم؟ احتمالا هیچ‌کدام! این موضوع نشان می‌دهد شیوه‌ی آموزش‌دهی در مدرسه چندان که باید نیز اصولی نبوده است. ما نه در محیط خانواده و نه در سیستم‌های آموزشی نیاموختیم چگونه یادگیرنده‌ی‌ خوبی باشیم. وقتی کیفیت و ارزش محتوا و دانسته‌ها به سرعت زیر سوال می‌رود، بهتر نیست به جای اینکه یاد بگیریم، به فکر کسب «مهارت یادگیری» باشیم؟

دستاورد

در این دوران پر آشوب که تغییرات تکنولوژی و اقتصادی هر لحظه ما را احاطه کرده است، پیش قدم ماندن از لحاظ فکری به خودآموزی مستمر بستگی دارد. اما چگونه؟ اگر می‌خواهید کارهای بیشتری را با مهارت‌های بالاتری انجام دهید، لازم است که یک بیش‌یادگیر باشید! بیش یادگیری یک استراتژی خودهدایتگر برای کسب اطلاعات و مهارت‌هاست.
بیش‌ یادگیری ما را از شر زنجیرهای فکری‌مان خلاص می‌کند. همان زنجیرهایی که باعث می‌شوند ذهن ما محدود شود و پیش از یادگیری یک مهارت جدید تصور کنیم روش آموختن را بلدیم. اما در اصل نیاز داریم درباره‌ی یاد گرفتن یاد بگیریم!

درباره نویسنده

اسکات یانگ این کتاب را در سال 2019 تالیف کرد و این اثر توانست تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیزد. او در نگارش این اثر از آخرین تحقیقات در زمینه‌ی یادگیری و روش‌های آن استفاده کرده و از روایت‌های بزرگانی همچون بنجامین فرانکلین، ریچارد فاینمن و… بهره‌ی فراوانی برده است. تمام آنچه برای یادگیری به آن نیاز دارید، که اصولی قدرتمند و آزموده شده برای یادگیری است: همان اصل طلایی بیش‌ یادگیری است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0