برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب هنر خوب زندگی کردن

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1231

هنر خوب زندگی کردن

معرفی کتاب هنر خوب زندگی کردن

اگر شما هم در ذهن خود، ژانری با عنوان کتابهای کنار تخت دارید، احتمالاً می‌توانید کتاب هنر خوب زندگی کردن (The Art of the Good Life) را در این ژانر در نظر بگیرید.کتاب‌هایی سبُک، ساده، شیرین و با فصل‌های کوتاه که می‌توانند چند دقیقه‌ی پایانی روز را برایتان به خوبی پُر کنند و با ایده‌های خود، خوراکی ارائه کنند که ذهن‌تان با آن‌ها دست و پنجه نرم کند و به خواب رود.رولف دوبلی (Rolf Dobelli) این کتاب را هم با سبک و چارچوبی شبیه کتاب پیشین خود – یعنی هنر شفاف اندیشیدن – نوشته است: مطالبی کوتاه و روان از جنس روانشناسی زندگی روزمره.در هنر خوب زندگی کردن، با خلاصه تعدادی از کتابهای معروف روانشناسی،‌ تصمیم گیری و اقتصاد رفتاری روبرو است که البته در کنار برخی مثال‌های روز، خواندنی‌تر یا جذاب‌تر شده‌اند

درباره نویسنده

 نویسنده، رمان‌نویس و کارآفرین سوئیسی است. او فارغ‌التحصیل ام‌بی‌ای و دکتری فلسفهٔ اقتصاد از دانشگاه سنت گالن سوئیس است. رولف دوبلی کتاب های زیادی به آلمانی تألیف کرده است، ولی کتاب هنر شفاف اندیشیدن او را به شهرت جهانی رساند؛دوبلی از مؤسسان getAbstract، بزرگترین فراهم آورنده خلاصه کتاب است. او به خاطر تألیف کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت.این کتاب به بهترین کتاب های حوزه تصمیم گیری تبدیل شد.امکان ندارد شما این کتاب را بخوانید و بعد از آن شیوه فکر کردن تان تغییر نکند. رولف دوبلی این توانایی فوق العاده را دارد که دیدگاه های نوین علمی را به شیوه ای الهام بخش و هیجان انگیز عرضه کند.او مثل یک دانشجوی رشته‌ روان‌ شناسی و علوم اجتماعی شروع به مطالعه و پژوهش کرد که حاصل آن کتاب هنر شفاف اندیشیدن است. با این وجود نویسندگان زیادی در سراسر جهان معتقدند دوبلی بدون ذکر منبع از آثار آن‌ها در کتاب خود استفاده کرده است.

دستاورد

  • تغییر باورها و دید نسبت به موضوعات در زندگی در عموم بخش‌های کتاب دیده می‌شود و شاید بتوان این موضوع را مهم ترین هدف کتاب دانست.
  • اصلاح جز همیشگی در مسیر زندگیست و رمز بقا و ماندگاریست. به جای اینکه مدام به فکر این باشید که تنظیمات ابتدایی زندگی را تغییر بدهید و مدت‌ها وقت صرف کنید تا یک نقطه شروع بی عیب و نقص را پیدا کنید، در همان نقطه ای که هستید فقط یک سری اصلاحات جزئی انجام دهید.
  • نداشتن انعطاف و سخت گیری نسبت به اصول و نبایدها که در بطن خود، مفهوم مهم نه گفتن و کنار گذاشتن موارد غیرضروری را در بر دارد از مفاهیم مهم کتاب است، آن چه نویسنده در ابتدای کتاب نیز برآن تاکید می‌کند که به دنبال این است که به ما بگوید زندگی خوب چه چیزی نیست!
  • و بسیاری مطالب دیگر که باعث شد خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد دهیم.
roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0