برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب بی حد و مرز

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1327

معرفی کتاب بی حد و مرز

بی ‌حد و مرز کتابی است در زمینه توسعه فردی که تا حد زیادی رنگ و بوی خودآگاهی دارد. همان‌طور که از نامش پیداست، دغدغه این کتاب رفع حصارها و موانعی است که خودمان برای خود ایجاد می‌کنیم و سپس بی‌آنکه از وجود آن‌ها آگاه باشیم، به مسیر ادامه می‌دهیم و احتمالاً نتیجه را می‌توان حدس زد! حس اینکه یک جای کار می‌لنگد و آن‌طور که می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم، به نتیجه نمی‌رسیم.

دستاورد کتاب

نویسنده در کتاب بی‌حد و مرز، با شما درباره توسعه فردی صحبت می‌کند. توسعه فردی یعنی توانمندسازی خود با توجه به ظرفیت وجودی.  او در این کتاب یک معادله ساخته است: ظرفیت مساوی است با جمع آگاهی، توانایی و انتخاب.  براین‌اساس، کتاب با شناسایی و معرفی هفده توانایی و تأکید بر این نکته که فقط با آگاهی همه‌جانبه از این توانایی‌های فردی است که دامنه ی انتخاب‌های ما گسترده‌تر می‌شود و آنگاه می‌توانیم به کمال ظرفیت وجودی خویش دست یابیم راهی نوین در توانمندسازی افراد می‌گشاید. 

درباره نویسنده جان کالوین

جان کالوین مکسول، در سال ۱۹۴۷ در گاردن سیتی، میشیگان زاده شد.   نویسنده، سخنران و مشاور مدیریتی در خانواده‌ای از مسیحیان آنجلیکان در آمریکا زاده شد. او در آغاز در زمینه الهیات مسیحی تحصیل کرد و به عنوان یک فعال مذهبی در کلیساهای چند شهر آمریکا فعالیت کرد. تخصص مکسول در حوزه مدیریت بر روی رهبری تمرکز دارد و بیشتر کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی وی و همچنین خدمات مشاوره‌ای او پیرامون این مفهوم است.

کتاب‌هایی که او در زمینه رهبری نوشته است، بارها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و … قرار گرفته است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0