برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب کشف توانمندی‌ها

دسته بندی :معرفی کتاب ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 850
معرفی کتاب کشف توانمندی‌ها

درباره کتاب

کتاب کشف توانمندی‌ها، کتابی متمایز در زمینه رشد فردی و پیشرفت در زندگی است. متاسفانه عوامل زیادی نظیر نحوه پرورش والدین، مدرسه و تفکرات غالب در جامعه، باعث شده‌اند تا ما در طول زندگی به نقاط قوت، استعدادها و توانایی‌های خود توجهی نکرده و تنها بر روی اصلاح نقاط ضعف خود تمرکز کنیم. در نتیجه شاید هیچگاه فرصت کشف نقاط قوت مان و استفاده از آن‌ها را پیدا نکنیم!
آن‌ها در این کتاب ضمن رد کردن طرز تفکر غالبی که قبلا ذکر شد، به ما می‌آموزند تا توانمندی‌های وجود خود و افراد دیگر، مثل کارمندان سازمانمان را کشف کنیم و از آن‌ها در جهت پیشرف تک تک اعضا و ارتقا بهره‌وری سازمان استفاده کنیم.

دستاورد

مهم‌ترین دغدغه‌ باکینگهام، یافتن پاسخی به این سوال بوده است: در دنیایی که کارایی و قابلیت بر محیط کار حکم‌فرمایی می‌کند، قدرت و توانمندی فردی چه نقشی را ایفا می‌کند؟
تلاش باکینگهام برای یافتن پاسخ این سوال در این کتاب متبلور است. افزون بر سیاست ها و مقررات ،نخواستن خودتان یک مانع در برابر پیشرفت شماست.در بررسی که انجام شد، مردم جهان توجه به کاستی ها را، راه بهسازی خود می دانستند نه توجه به توانمندیها را.برای این هیپنوتیزم فکری دلایلی وجود دارد، ولی پایه آن ها در سه ترس بنیادین قرار دارد: ترس از داشتن کاستی ها،ترس از شکست و ترس از روبرو شدن با خود راستین.

 

درباره نویسندگان


مارکوس باکینگهام زادهٔ 11 ژانویه 1966 در انگلیس، سخنران انگیزشی، مشاور مالی و نویسنده اهل بریتانیا است.او دانش‌آموخته‌ علوم سیاسی از دانشگاه کمبریج است.

دونالد او. کلیفتون 5 فوریه 1924 – 14 سپتامبر 2003) روان‌شناس اهل ایالات متحده آمریکا بود. کلیفتون از سال 1950 تا 1969 میلادی، استادِ روان‌شناسی تربیتی در دانشگاه نبراسکا در لینکلن بود.

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0