برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب اسرار نوآوری های استیو جابز​

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1263

کتاب اسرار نوآوری‌های استیو جابز

معرفی کتاب اسرار نوآوری های استیو جابز

کتاب اسرار نوآوری‌های استیو جابز  در ۱۵ فصل «استیو چه کارهایی انجام داد»، «علاقه خود را دنبال کنید»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به حرفه خود داشته باشید»، «الهام‌بخش مشتاقان باشید»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به تصور خود داشته‌باشید»، «به‌دنبال تجربه‌های جدید باشید»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به شیوه اندیشیدن خود داشته‌باشید»، «در دیوانگی آنان نبوغ را ببینید»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به مشتریان خود داشته‌باشید»، «سادگی، نهایت پالایش و خالص‌سازی است»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به طراحی محصولات خود داشته‌باشید»، «ما اینجا هستیم تا به پیشرفت شما کمک کنیم»، «دیدگاه متفاوتی نسبت به تجربه برند خود داشته‌باشید»، «بهترین داستان‌گوی تجاری دنیا» و «دیدگاه متفاوتی نسبت به داستان خود داشته‌باشید» تدوین شده است.

اسرار نوآوری، زندگی‌نامه استیو جابز نیست در مقابل این کتاب به دنبال آشکار نمودن اصولی است که استیو جابز را به سوی خلق ایده‌های بی‌حد و مرز سوق داد. این اصول بنابر مطالعات بسیار روی سخنان استیو‌جابز در طول این سه‌دهه، نظرات کارمندان سابق اپل، کارشناسانی که مدت‌هاست مسایل شرکت اپل را دنبال می‌کنند و طیف بزرگی از رهبران کارآفرینان  استادان دانشگاه و صاحبان کسب و کارهای کوچک که با این پرسش ساده استیور چه کارهایی انحام داد که دارای انگیزه شدند به‌دست آمده است.

محتوای این کتاب به طور عمیق به اصول و قواعدی می‌پردازد که به استیوجابز یاری رساند تا بیشترین بهره را از زندگی خود ببرد.این کتاب قصد ندارد روشی گام‌به گام و سخت را برای نوآوری به وجود بیاورد چون این آخرین چیزی است که جابز پیشنهاد می‌کند. هدف این کتاب آشکار نمودن اصول و قواعدی کلی است که به استیو جابز کمک کرد تا به چنین موفقیت‌هایی دست یابد، اصولی که می‌تواند باعث شعله‌ور شدن بارقه نوآوری در وجود شما باشد خلاقیت شما را تقویت می‌کند تا ایده‌های جدید را ارتقا دهید و باعث رشد کسب وکار خود شوید. و به شما انگیزه کافی می‌دهد تا دنیا را متحول کنید.

دستاورد کتاب

نوآوری روشی جدید برای انجام کارهاست، که باعث تغییرات مثبت می‌شود و زندگی را راحت‌تر می‌کند. همه افراد از خلاقیت‌های بلقوه‌ای برخوردارند ولی برای رها ساختن آن به ابزار و اصول نیاز دارند. تاریخ نشان‌می‌دهد که نوآوری‌های بزرگ و چشمگیر در دوره‌های زمانی که فشارهای شدید اقتصادی در جوامع حاکم بوده است ظهور پیدا کرده اند.در حقیقت به‌نظر می‌رسد که تنش، نزاع و نیاز روش طبیعت برای گفتن «راهی نو پیداکن» هستند. موضوع نوآوری افراد را در برابر ایده‌هایی قرار می‌دهد که متفاوت هستند و روش اندیشیدن را به چالش می‌کشند.
نوآوری و اختراع مکمل یکدیگرند ولی باهم تفاوت دارند، عمل اختراع به معنی طراحی به‌وجود آوردن و ساخت محصولان یا فرایندهای جدید است. نوآوری با ایده‌های خلاقانه آغاز می‌شود که در نهایت به اختراع‌ها، خدمات، فرایندها و روش‌ها تبدیل می‌شود. همه نمی‌توانند مخترع باشند ولی هرکس می تواند یک نوآور باشد. نوآوری چیزی است که مردم عادی هر روز انجام می‌دهند تا زندگی عالی داشته باشند.

هرکس که خواستار تحول و دگرگونی در دنیای خود است، باید این کتاب را مطالعه کند. این اصول را در کسب و کار خود اعمال کند و از ثمرات شگفت‌آورشبهره‌‌‌مند شود.

درباره نویسنده هاوارد گاردنر

کارمین گالو (متولد 26 ژوئیه 1965) آمریکایی است .نویسنده ، ستون نویس ، سخنران اصلی و روزنامه نگار سابق و مجری خبر . او رئیس گروه ارتباطات گالو است و به عنوان مربی و سخنران ارتباطات کار می کند. وی در زمینه ارتباطات تجاری و مهارتهای رهبری به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته می شود. گالو در وال استریت ژورنال ، نیویورک تایمز ، مجله موفقیت ، تجارت بلومبرگ و در CNBC حضور داشته است. کارمین گالو ، مدرس و مربی مهارت‌های ارتباطی است که با مدیران اجرایی و مدیر عامل‌های شرکت‌های بزرگی چون: نوکیا، بانک آمریکا، هوم دیپو و آی‌بی‌ام همکاری کرده است. از معروف‌ترین آثار گالو، می‌توان به کتاب اسرار نوآوری‌های استیو جابز اشاره کرد.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0