برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب کاریزما

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ roshdeman_admin 1050
معرفی کتاب کاریزما

معرفی کتاب

کاریزما یا همان جذابیت، مؤلفه‌ای بسیار حائز اهمیت است که اگر به آن دست یابید، نفوذ فراوانی را بر روی دیگران خواهید داشت. در این کتاب نویسنده تکنیک‌هایی را عنوان کرده‌ که بتوانید با تمرین و تکرار آن‌ها، به فردی بانفوذ و صاحب قدرت تبدیل شوید. زیرا، به هر اندازه از کاریزمای بالاتری برخوردار باشید، از نفوذ بیشتری نیز برخوردار خواهید بود؛ و این نشان از اقتدار درونی شماست که می‌توانید از قدرت شخصیتی خودتان برای رهبری افراد بهره ببرید.
در حقیقت این کتاب سعی دارد تا با ارائه تعریفی درست و کامل از کاریزما در علم ارتباطات به شما نشان دهد که کاریزماتیک بودن را می‌توان آموخت. شما با تقویت ویژگی‌های متفاوت خود می‌توانید میزان کاریزماتیک بودنتان را افزایش دهید.

دستاورد

بین افراد فوق ستاره و افراد معمولی تنها بیست کلمه فاصله است بیشتر افرادی که در اطرافمان زندگی می‌کنند. افرادی هستند که در زندگی شخصی خود کمترین خلاقیت را به کار می‌برند. این خلاقیت می‌تواند در نحوه چیدمان اثاثیه منزل، نحوه لباس پوشیدن، یا تشکیل جملاتی زیبا همراه با کلماتی پرمحتوا باشد. از نظر مردم، آدم‌هایی که دایره لغات وسیع‌تری دارند، آدم‌های خلاق و باهوش‌تری هستند. بنابراین برندگان بزرگ می‌دانند که باید با چه کلمات سنجیده و کامل و پرمعنایی به استقبال پیروزی بروند.ویژگی‌هایی که سبب شخصیت کاریزماتیک می‌شوند، خصوصیاتی مثبت هستند و فرا گرفتن آن‌ها به بهتر شدن شخصیت شما کمک می‌کند.

درباره نویسنده

اولیویا فاکس کابان ( متولد 1979 در پاریس ) نویسنده‌ و سخنران فرانسوی- آمریکایی می باشد. کابان تاکنون برای شرکت¬‌های بزرگی سخنرانی کرده که اکثر آن ‌ها درباره موضوع کاریزما، رهبری، روش برخورد با آدم‌ های دشوار، اعتماد به‌نفس و عزت نفس است. علاوه بر این، او با چندین دانشگاه از جمله دانشگاه هاروارد و MIT برای تدریس دوره‌¬هایی در این زمینه کار کرده‌¬است. کابان از سال 2013 تا سال 2015 رهبری نوآورانه دانشگاه استنفورد را به عهده داشت. او یکی از شخصیت¬‌های برجسته روزنامه وال‌ استریت و نیویورک ‌تایمز است.

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0