برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب آیین سخنرانی

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1239

معرفی کتاب آیین سخنرانی

این کتاب شامل قواعد و دستورالعمل‌های مفیدی جهت غلبه بر ترس و کسب اعتماد به ‌نفس بوده که به روش‌های عملی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

در دنیای امروز و در کشورهای پیشرفته دنیا، سخنوری از عوامل رشد محسوب می‌شود. صحبت کردن و برقراری روابط اجتماعی باعث پیوستگی میان افراد شده و علاوه بر آن داشتن این مهارت موضوعی اساسی و مهم برای اقشار گوناگون جامعه تلقی می‌شود زیرا این مهارت دگرگونی‌های زیادی در ارتباطات روابط انسانی ایجاد می‌کند.

دستاورد کتاب

نویسنده در کتاب حاضر، ابتدا شیوه‌های تهیه متن سخنرانی را به دست می‌دهد و سپس در این رهگذر راه‌های اعتماد به نفس و چگونگی تقویت حافظه را بیان می‌کند.شیوه سخنرانی بدون یادداشت، طریق آغاز و ختم سخنرانی، کسب موفقیت از راه نطق و سخنرانی از مباحث دیگر کتاب است. هدف اصلی مولف، به دست دادن شیوه‌هایی است که خوانندگان از طریق آن بتوانند افراد با نفوذ و مهم را تحت تاثیر سخنان خود قرار دهند و سایران را نیز مجذوب خود سازند.

درباره نویسنده دیل کارنگی

دیل کارنگی (Dale Carnegie) در یک خانواده‌ی فقیر دیده به جهان گشود. او یک نویسنده‌ی و سخنران برجسته‌ی آمریکایی است که دوران کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. اغلب کتاب‌هایی که او به رشته‌ی تحریر درآورده در زمینه‌ی روانشناسی است و نکات بسیاری را در زمینه‌های فروشندگی، خودسازی، سخنرانی، پیشرفت شخصی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که سبب پیشرفت و موفقیت روزافزون آن‌ها شده است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0