برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

دسته بندی :معرفی کتاب ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 779
معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

درباره کتاب

کتاب جادوی فکر بزرگ یکی از ارزنده‌ترین کتاب‌هایی است که تاکنون در زمینه رشد، توسعه فردی و موفقیت نوشته شده است.این کتاب می‌خواهد به ما بگوید نباید توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دست کم بگیریم. بزرگ فکر کردن به این معنا است که وقتی یک هدف را برای خودمان تعریف می‌کنیم، توانایی‌های خود را دست کم نگیریم. نباید برچسب «ناتوان» را به خودمان بچسبانیم. نویسنده اعتقاد عجیبی به افکار آدمی دارد. او می‌گوید اگر فکر کنیم که می‌توانیم به هدفی دست پیدا کنیم و برای دستیابی به آن هدف تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم، قطعاً می‌توانیم آن هدف را در زندگی و کسب و کار خودمان محقق کنیم.انسان به معنای حقیقی کلمه اشرف مخلوقات است.

دستاورد

موفقیت افراد بیشتر از آنکه به هوش آنها بستگی داشته باشد به تفکر و طرز فکر آ‌ن‌ها بستگی دارد. نویسنده کتاب جادوی فکر بزرگ اعتقاد دارد، تا بزرگ فکر نکنیم و تا خود را باور نداشته باشیم به جایی نمی‌رسیم. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه تفکراتی داشته باشیم که ما را به سمت موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر هدایت کند. در این کتاب تفاوت افراد ناموفق و موفق و تفاوت افرادی که بزرگ فکر می‌کنند با دیگران به وضوح مشخص می‌شود. خود کتاب مدعی است که روش‌هایی که در آن بیان می‌شود، برای عمل کردن است. پس این کتاب فقط برای مطالعه و خواندن نیست و باید درس‌های آن را به کار ببندیم.

درباره نویسنده

دکتر دیوید جوزف شوارتز در 23 مارس سال 1927 در آمریکا به دنیا آمد. او در دوران پربار زندگی خود توانست با سخنرانی‌های بی‌نظیر خود در زمینه مسائل انگیزشی به افراد زیادی قدرت و انگیزه ببخشد تا بتوانند در زندگی خود به موفقیت برسند. درست است که او در 6 دسامبر سال 1987 در 60 سالگی چشم از جهان فرو بست ولی همواره نوشته‌ها و سخنرانی‌هایش یار و یاور افرادی است که خواهان پیشرفت و موفقیت هستند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0