برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب قواعد مباحثه

دسته بندی :معرفی کتاب ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 940
معرفی کتاب قواعد مباحثه

درباره کتاب

کم‌وبیش همه ما تجربه کم‌رنگ شدن روابط دوستانه‌مان بعد از بالاگرفتن یک بحث را داریم. هر گاه در جمع‌های دوستانه یا کاری بحثی آغاز می‌شود، ممکن است بعد از آن عده‌ای ناراحت شوند یا روابط شکل سابق خود را از دست بدهند، در این موارد است که با خود فکر می‌کنیم ای کاش بحث طور دیگری پیش رفته بود. کتاب قواعد مباحثه‌ی آنتونی وستون با ایجازِ خود و با طرح مثال‌هایی ساده، گویا و در عین‌حال واقعی امکان آن را به خواننده می‌دهد تا پس از مطالعه‌ی کتاب، هم در بحث‌های روزمره و هم به هنگام نوشتنِ مقاله‌ای مباحثه‌ای بتواند پیرامون نارسایی‌ها و نقاطِ قوتِ بحث خود و دیگران بیندیشد .

دستاورد

کتاب قواعد مباحثه شیوه درست طرح انتقاد و همچنین تمرین شنیدن و پذیرش انتقاد را با مثال‌هایی ملموس و جالب به مخاطب نشان می‌دهد و بی‌تردید یک کتاب برای پرورش انتقادی است. این کتاب مقدمه ای است ، بر هنر نوشتن و ارزیابی بحث و گفت و گو. در این کتاب تنها به ضروریات چگونه بحث کردن پرداخته می شود. نویسنده دریافته است که دانش آموزان و نویسندگان نه به توضیحات مقدماتی طولانی، بلکه اغلب به فهرستی از یادآوری ها و قواعد نیاز دارند. درنتیجه، برخلاف اغلب کتاب های درسی در مورد مقالات مباحثه ای و یا منطق غیر صوری، این کتاب حول محور قواعد خاصی طراحی شده است و در این کتاب، «بحث کردن» یعنی آوردن دلایل یا شواهد در تایید یک نتیجه .

درباره نویسنده

آنتونی وستون نویسنده در 25 فوریهٔ 1954 ، در ویسکانسین، آمریکا، بدنیا آمد. معلم و فیلسوف آمریکایی، نویسنده در تفکر انتقادی و اخلاق و انواع کتابها و مقاله های غیر متعارف در مباحث فلسفی است. پروژه فلسفی وستون به طور کلی “جعبه ابزار” گسترده برای تفکر انتقادی، خلاقانه و سازنده را پیشرفت می کند، به ویژه برای اهداف تجسم اجتماعی و محیطی و تصور اخلاقی عملی است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0