برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان تریسی آن هال

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1197

ترایسی هال

داستان تریسی -آن هال

تریسی-آن هال ، به دلیل  Dyslexiaتشخیص داده نشده ، از سالهای موفقیت آمیز مدرسه لذت نبرد. او بلافاصله به تحصیلات عالی ادامه نداد بلکه در عوض به عنوان یک تکنسین اتومبیل سازی آموزش دید و در یک گاراژ کار کرد. این تجربه در آموزش سایر مکانیک های فراگیر ، عشق مادام العمر به تدریس را به او القا کرد. وی با کسب صلاحیت بیشتر وارد کالج معلمان حرفه ای در جامائیکا شد و پس از سه سال در کلاس خود فارغ التحصیل شد.

نوآوری و متد

رویکرد مثبت او این بود که اولین کلاس تدریس او گروهی از دانش آموزان بود که قبلاً به عنوان “ضعیف” از آنها یاد شده بود ، و آنها را به موفقیت بزرگی رساند. وی با ایجاد انگیزه در یک کلاس 30 نفره از پسران ، با راه اندازی یک کتابخانه کلاس ، آنها را تشویق به خواندن و ارائه یک بررسی کتاب در مورد تکمیل هر جلد کرد. آنها در کلاس دهم سرآمد شدند و در کلاس 11 چنان انگیزه داشتند که هشت نفر از آنها به گروه کر مدرسه پیوستند هرس همچنین اولین کلاس آزمون خودرو بود که نمره گرفت.

وی همچنین برنامه ای را برای کلاس خود برای تغذیه مردم خیابان ، راه اندازی باشگاه اتومبیلرانی نوجوانان و فعالیت در کمیته مجله مدرسه شروع و برای آن نظارت کرد. دانش آموزان وی به مشاغل گسترده ای مشغول شده اند – پلیس ، غواصان ، مدیران هتل ها ، سرآشپزها و البته تکنسین های اتومبیل – و او همچنین همه دانشجویان خود را تشویق می کند که به تحصیلات عالی روی بیاورند.

اگر برنده شوم

اگر او این جایزه را بدست آورد ، منابعی را برای مدرسه خود و باشگاه اتومبیلرانی که اداره می کند ، خریداری می کند و همچنین از خانواده های محلی مختلف و خیریه های کودکان حمایت می کند.

نقل قول

“تدریس به من فرصت می دهد تا به آرزوی دانش آموزانم كمك كنم و به رشد شخصی آنها نیز كمك می كند. من تدریس می كنم زیرا اعتقاد دارم كه دعوت من این است كه به دانش آموزانم كمك كنم تا از یادگیری هیجان زده شوند ، درگیر روند یادگیری شوند و سرآمد باشند. در تمام آنچه آنها انجام می دهند. “

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0