برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان دیوید سانستون

دسته بندی :معلمان موفق ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ roshdeman_admin 876
داستان دیوید سانستون

داستان David Swanston

دیوید به عنوان معلم مدرسه ای در لیورپول,برای بیش از یک دهه به کودکان با نقص بصری کمک کرده‌است. او, برای اولین بار دو سال را صرف مطالعه توسعه ورزش و هدایت هاکی روی یخ برای این کودکان کرد. او پس از دریافت لیسانس در کالجی در لیورپول و دو سال دیگر آموزش فیزیک در سرتاسر شهر لیورپول, تصمیم گرفت که تدریس خود را با تدریس در مدرسه دیگری تجربه کند. در آنجا, او دریافت که دانش آموزان مبتلا به اختلال بینایی اغلب با سطوح بالای بیکاری مواجه می‌شوند و به طور متوسط دوستان کمتری نسبت به همسالان خود دارند.

در نتیجه, بسیاری از فعالیت‌های روزمره به ویژه ورزش حذف شده‌اند و در مجموع فعال نیستند.  پس از تدریس گستره‌ای از موضوعات از جمله جغرافیا, هنر و آموزش فیزیکی, دیوید برای تکمیل صلاحیت خود به عنوان معلم بینایی در دانشگاه پیشرفت کرد. سپس او رهبری آموزش فیزیکی را بر عهده گرفت و مجموعه‌ای از مقررات جدید را اجرا کرد. او برای آموزش کودکانی که نقص بینایی دارند با توجه به سطح بینایی آن‌ها کار کرد. در حال حاضر, او در حال کار بر روی وسیله ای ویژه نابینایان، با مدل‌سازی بازی و ایجاد نمونه‌های اولیه با استفاده الکترونیک است.

دیوید برای کار خود در سنت وینسنت بیشتر به رسمیت شناخته شده‌است. در سال 2016 او در فهرست نهایی جایزه “آموزگار سال” متعهد به ورزش در دبیرستان بود. در سال 2019، او برنده جایزه برای نوآوری در تحصیل بود و در سال 2020 به عنوان برنده جایزه ملی “برنده مدال طلا برای برتری در آموزش نیازهای ویژه” نامگذاری شد. علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان او برای شرکت در آموزش بیشتر، و رقابت در بازی‌های پارالمپیک شرکت کرده‌اند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0