برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان دیوید کال

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1237

داستان دیوید کال

دیوید کال معلم ریاضیات و علوم است . دیوید برای تبدیل شدن به یک معلم با یک مشکل اقتصادی روبرو شد و خوش شانس بود که توانست تحصیلات دانشگاهی و شغل تدریس را در یک آکادمی پشتیبانی یادگیری تلفیق کند. او نگران کمبود حمایت از دانش آموزان در خارج از محدوده کلاس بود ، یک دهه پیش وی یک فیلم ریاضی را در یوتیوب بارگذاری کرد که به سرعت جلب شد. وی سپس بارگذاری فیلم های ریاضی ، فیزیک و شیمی را آغاز کرد ، زیرا می دانست بسیاری از خانواده ها توانایی تقویت آکادمی یا مربی خصوصی را ندارند تا آنچه در کلاس های سنتی موجود است را تقویت کند.

نوآوری و متد

وی Unicoos را برای حمایت از آموزش کودکان فراتر از کلاس تأسیس کرد. بااستفاده از Unicoos رایگان است ، اکنون فیلم های وب سایت Unicoos وی توسط بیش از 30 میلیون دانش آموز مشاهده شده است و نظرسنجی ها نشان می دهد که این سایت تقریباً از هر جنبه یادگیری به دانش آموزان کمک کرده است. این مهمترین کانال آموزشی اسپانیایی زبان در گروه خود است و 170،000 دنبال کننده در فیس بوک دارد. در سپتامبر 2015 ، Unicoos توسط گوگل به عنوان کانال با بیشترین تأثیر اجتماعی در اسپانیا انتخاب شد. وب سایت وی به بسیاری از دانش آموزانی که توانایی مالی رفتن به آکادمی تخصصی یا یک معلم خصوصی را ندارند کمک می کند تا در خارج از کلاس به آموزش و پرورش کمک کنند.

اگر برنده شوم

دیوید اگر برنده جایزه شد ، آن را در گسترش سیستم عامل ، تولید فیلم های بیشتر به چندین زبان و حفظ دسترسی رایگان سرمایه گذاری می کرد.

نقل قول

“علم می تواند زندگی ما را بهبود بخشد ، کشوری را رشد دهد ، جهانی را که در دسترس ماست بهتر ، شادتر و بهتر کند. اگر به دانش آموزان محدودیت ندهیم ، اگر آنها را متقاعد کنیم که با توانایی های خود و تکنولوژی که در دسترس شان است محدودیتی وجود ندارد ، هیچ چیز نمی تواند آنها را متوقف کند.”

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0