برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ربکا وست

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1393

ربکا وست

داستان Rebecca West

ربکا وست, معاون مدرسه بود. به محض ورود به کلاس درس به عنوان معلم مدرسه فهمید که او حرفه درست را انتخاب کرده‌است. ربکا اغلب معلم کلاسی بود که دانش آموزان در آن نیازهای خاص را داشتند و تضمین می‌کرد که همه دانش آموزان به ارزش و اهمیت خود شناخته می‌شوند. این موضوع حتی زمانی برایش مهم شد که دو نفر از فرزندان او با اختلالات طیفی اوتیسم تشخیص داده شدند, و عزم او برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای تمام دانش آموزان را تقویت کرد.

او به عنوان معلم کلاس همواره به رشد پایدار در مهارت‌های، رفتاری و اجتماعی دانش آموزان در حوزه بهداشت و درمان، ایجاد محیط‌های امن و ارتباطی، دست یافته‌است که در آن یادگیری در ارتباط است و صدای دانش‌آموزی یکی از عوامل قدرت آن است.

سال اول ربکا در هماهنگ کردن فعالیت‌های فوق‌برنامه، شامل مربی ورزش، گروه کر و گروه رقص و همچنین رهبری دیگر معلمان در مدرسه و شبکه‌های اجتماعی، به دنبال توسعه حرفه‌ای در زمینه آموزش، یادگیری و رهبری بود. او با یک کمیته از جمله مدیران عالی مرتبه هم‌کاری می‌کند تا توسعه حرفه‌ای استثنایی برای صدها نماینده ارائه دهد.

ربکا و همکارانش یک ” اتاق فرهنگ ” در مدرسه ایجاد کردند و بسیار به تاریخ و فرهنگ بومی اهمیت می دهند. او ساختار یادگیری حرفه‌ای مدرسه را اصلاح کرد تا یک روش برای معلمان برای جمع‌آوری و تحلیل داده‌های دانش آموزان ایجاد کند, که بر روی یادگیری کل گرا متمرکز است, که در آن شیوه‌های جامع, کلید موفقیت دانش‌آموز هستند. در پایان سال ۲۰۲۰, با وجود نگرانی‌ها در مورد تاثیر بیماری همه‌گیر و آموزش از راه دور به دانش آموزان خود, ۷۷ درصد از دانش آموزان کودکستان که در زمینه خواندن, ۸۵ درصد در هر دو زمینه نوشتاری و خوانداری اندازه‌گیری شدند و همگی موفق بودند.

ربکا از یادگیری مبتنی بر بازی استفاده می‌کند. یکی از محبوب‌ترین نوآوری‌های او, این بود که به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا در حین توسعه مهارت‌های نوشتاری و خواندن, خلاق باشند. او همچنین سبک یادگیری مخصوص خود را برای ایجاد فیلم‌های ریاضی بر روی کانال آموزشی خودش, با دانش آموزانی که در خانه شرکت می‌کنند, مانند تاس یا کارت‌های بازی, به کار برد که در نتیجه ۹۵ % از کلاسش به اهداف او رسیدند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0