برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ماری قنبری

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1293

داستان ماری قنبری

ماری-کریستین قنبری جهرمی با استفاده از روش های یادگیری عمل گرا مانند پروژه Sportpaten خود ، که با کمک مربی ورزشی و فعالیت های بدنی کودکان را تقویت و تشویق می کند ، عزت نفس ، انگیزه و همدلی دانش آموزان خود را افزایش می دهد. ماهیت مشارکتی پروژه ورزشی وی همچنین به کودکان پناهنده در آلمان (از کشورهایی مانند ایران) کمک کرده است تا به راحتی در جامعه آلمان ادغام شوند.

نوآوری و متد

همچنین استفاده از روشهای ورزشی و متناسب برای تقویت کودکان ، آنها را به ایمان به خود ترغیب می کند و به آنها می آموزد که مسئولیت پذیری را بر عهده بگیرند و خودشان مشکلات را حل کنند. گنجاندن یافته های پایان نامه خود در مورد رفتار حرکتی کودکان در نیجریه ، آموزش وی شامل بازی های حرکتی آفریقایی است. فلسفه او این است که: “این پیروزی یا باخت نیست ، بلکه مربوط به ریتم و روحیه تیمی است” که به این معنی است که کودکان کم ورزش می توانند الهام گرفته شوند و از چنین فعالیت هایی عقب نمانند.

اگر برنده شوم

در صورت برنده شدن جایزه ، ماری کریستین از بودجه برای توسعه خدمات آنلاین استفاده می کند تا مشاوره و مشارکت بین دانشجویان در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را فراهم کند.

نقل قول

آنچه که من در مورد تدریس دوست دارم این است که مدارس تأثیر اجتماعی ابتدایی دارند که تأثیر زیادی بر روند زندگی مردم و به نوبه خود در جامعه دارد. ما می توانیم از طریق آموزش جوامع را تغییر دهیم!

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0