برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان هیدکازو شوتو

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1255

Hidekazu Shoto

داستان Hidekazu Shoto

نوآوری هیدکازو در آموزش روش‌های یادگیری در زبان انگلیسی بدون نیاز به سفرهای خارجی و یا مطالعه در خارج از کشور بوده‌است. در جوانی می‌خواست در خارج از ژاپن تحصیل کند تا یک سخنگوی انگلیسی شود، اما شرایط مالی اجازه این کار را نداد. او پس از اینکه معلم شد، به دانش‌آموزانی که انگلیسی را دوست داشتند و می‌خواستند در خارج از کشور تحصیل کنند، تدریس کرد، اما نتوانست سفر کند چون او به دلایل شخصی نمی‌توانست ژاپن را ترک کند.

بخش بزرگی از آموزش هیدکازو توسط ابزارهایی مانند اسکایپ بوده است که ارتباط دانش آموزان را با دانش آموزان در کشورهای دیگر ممکن می‌ساخت. دانش آموزان او به سرعت دوست می‌شوند و با دانش آموزان مدارس کشورهای دیگر همکاری می کنند. از طریق این فعالیت، دانش آموزان مهارت‌های جدیدی مثل ارتباط، کار گروهی، تخیل و تفکر منطقی را می‌آموزند.

تمرکز هیدکازو بر تدریس در زبان انگلیسی او را متوجه شناخت سبک‌های آموزشی دیگرکرده است. در ژاپن، آموزش تا حد زیادی معلم محور است و بر حفظ کردن برای گذراندن امتحانات متمرکز است. دانش آموزان ترس بسیار زیادی از ایجاد اشتباه در استفاده از زبان و یا استفاده روش‌های جدید داشتند، که او توانست آنها را برطرف کند.

نقل و قول

من عاشق تدریس هستم، چون آموزش را دوست دارم. دانش آموزان گاهی نگران زندگی خود هستند. اگر آن‌ها زمانی که دچار مشکل می‌شوند به مدرسه بروند، می‌توانند با معلمان و دوستان خود لبخند بزنند. من خیلی افتخار می‌کنم که معلم بشوم.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0