برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب قدرت مثبت اندیشی

دسته بندی :معرفی کتاب ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 1472
معرفی کتاب قدرت مثبت اندیشی

درباره کتاب

کتاب قدرت مثبت اندیشی یکی از بهترین کتاب های انگیزشی جهان است . این کتاب حاوی مفاهیمی الهام بخش برای رسیدن به زیبایی روحی و اعتماد به نفس در زندگی است و به واسطه نگارش همین کتاب بود که عنوان «پدر مثبت اندیشی» را از آنِ خود کرد. وی در این کتاب سیستم و نظامی در اختیار شما می‌گذارد که اگر به آن پایبند و متعهد باشید، مطمئناً تغییر و تحولی اساسی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد.با عمل کردن به راهکارهایی که کتاب قدرت مثبت‌اندیشی نورمن وینسنت پیل پیش روی شما می‌گذارد، می‌توانید موانعی که در مسیر خوشبختی شما قرار دارد را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و به یک شخص موفق، خوشبخت و سعادتمند تبدیل شوید.

دستاورد

سه نکته مهم برای داشتن تفکر مثبت
سه نکته مهم وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنیم می‌توانیم یک تفکر سالم و مثبت داشته باشیم:
1- همیشه روی اعتماد به نفس و عزت نفس خود کار کنید و اطمینان و باور داشته باشید که مشکلات شما در حال کوچک شدن هستند.
2- دنیای شما چیزی فراتر از اندیشه‌ها و افکار شما در مورد تجربیاتی که دارید، نیست.
3- به این ایمان و باور برسید که همه چیز به نگرش و افکار شما بستگی دارد. اگر کسی می‌خواهد به یک زندگی سعادتمند و خوشبخت برسد، باید ابتدا این زندگی را در ذهن خودتان مجسم کند. اگر دنبال یک زندگی فارغ از نگرانی هستید، باید یک زندگی عاری از نگرانی را در ذهن خودتان تجسم کنید.

درباره نویسنده

نورمن وینسنت پیل، زاده ی 31 می 1898 و درگذشته ی 24 دسامبر 1993، کشیش و نویسنده ی آمریکایی بود.پیل در اوهایو به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دانشگاه وسلیان اوهایو و دانشکده ی الهیات دانشگاه بوستون تحصیل کرد. او پس از فارغ التحصیلی تصمیم گرفت که کشیش شود و به کلیسایی در نیویورک نقل مکان کرد. پیل به همراه روانکاوی به نام اسمایلی بلنتون، کلینیکی در کنار کلیسا ایجاد کردند و به درمان بیماران از طریق مفاهیم دینی و روانکاوانه پرداختند. نورمن وینسنت پیل سرانجام در سن 95 سالگی بر اثر سکته در نیویورک درگذشت.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0