برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان ملیسا سالگوئرو

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1455

Melissa Salguero

داستان Melissa Salguero

مسیر ملیسا به سمت تدریس موسیقی در کلاس پنجم شروع شد. او با عزت‌نفس پایین در نتیجه Dyslexia, حمایت عظیمی از معلمش پیدا کرد, که راهنمای او بود, به او کمک کرد تا نمرات خود را بهبود بخشد و نقش رهبری را به او داد. یادگیری درس‌های زندگی از طریق موسیقی نیز مسیر ملیسا را هدایت کرد. او یاد گرفت که هر چه بیشتر کار کند بهتر است و موفقیت بیشتری بدست می آورد . تجربیات به او آموختند که سعی کند دنیا را بهتر کند و به دیگران کمک کند. بنابراین وقتی معلم شد, او می‌خواست به دانش آموزان کمک کند و آنها را بسیار حمایت می کرد.

هنگامی که ملیسا برای اولین بار شروع به تدریس دریک مدرسه ابتدایی کرد , مدرسه برای بیش از سی سال برنامه موسیقی نداشت. هیچ ابزار و وسایلی وجود نداشت. مدرسه ای دورافتاده در منطقه ای فقیرنشین, که در شهر نیویورک قرار داشت. بیش از ۵۹ درصد از کودکان در فقر زندگی می‌کنند و ۲۹ درصد از خانواده‌ها درآمد کافی نداشتند. با این حال, ملیسا وارد رقابت شد, برنامه‌هایی نوشت و کمکهایی از افراد برای دریافت کرد, و در نهایت پول و ابزار کافی برای شروع اولین برنامه مدرسه که یک موفقیت بزرگ بود را جمع‌آوری کرد. وقتی به مدرسه می‌رسید هفتاد و پنج چهره خندان منتظر شروع تمرین موسیقی بودند. مشکلات رفتاری و انضباط در میان دانش آموزانی که در موسیقی شرکت می‌کردند کاهش‌یافته و حضور آن‌ها افزایش ‌یافت. و در سال ۲۰۱۳, ملیسا برنده جایزه بزرگ معلم مدرسه هنر را گرفت.

نقل و قول

چیزی که بیشتر در مورد معلم بودن دوست دارم, دیدن دانش آموزان است. دوست دارم وقتی کاری را انجام می‌دهند که فکر می‌کنند غیرممکن است, برق خوشحالی را در چشم‌هایشان ببینید.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0