برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان دوآنی اِمَنواِلا

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1191

Doani Emanuela Bertan

داستان دوآنی

او از مادرش الهام گرفته بود تا معلم شود. او پس از فارغ‌التحصیلی متوجه شد که اشتیاق او کار کردن با افراد مبتلا به اختلال شنوایی است. او اولین قدم را با انتخاب یک دوره در زبان اشاره برزیلی انجام داد.

از سال ۲۰۰۸ تاکنون دوآنی به عنوان یک معلم دو زبانه در زبان پرتغالی و برزیلی کار کرده‌است. مدرسه‌ای که در آن تدریس می‌کند در منطقه‌ای از محرومیت قرار دارد. در مدرسه او، آن‌ها با نرخ بالای ترک‌تحصیل دست و پنجه نرم می‌کردند، بنابراین معلمان شروع به گوش دادن به نیازها، نگرانی‌ها و منافع دانش آموزان خود کردند. دوآنی همراه با همکارانش شروع به جستجوی راهبردهای جدید برای بهینه‌سازی یادگیری کردند.

دوآنی، سیستم زبان اشاره برزیل را به دانش آموزان ناشنوای برزیلی آموزش می‌دهد و شروع به ترویج تماس‌های ویدئویی با آن‌ها برای پاسخ به شک و تردیدهای آن‌ها در کلاس‌های روزانه کرده‌است. این برنامه‌های آموزشی آنلاین تبدیل به کلاس‌های کاملاً دو زبانه شدند که به دانش آموزان اجازه پخش در خارج از محیط مدرسه را می‌داد. آن‌ها استفاده از فن‌آوری به عنوان یک ابزار، یادگیری انعطاف‌پذیر زمان و فضا، حمایت از والدین و خانواده‌ها و ایجاد تجارب آموزشی جدید، را می آموزند.

آن‌ها همچنین به غلبه بر مشکلاتی نظیر فقدان مواد آموزشی خاص، محدودیت استفاده از مطالب چاپی و  زبانی کمک کردند. همه کلاس‌های او به یک کانال یوتیوب آپلود شده و اکنون آزاد هستند تا به آن‌ها دسترسی داشته باشند. مدرسه او برای ثبت‌نام بالای دانش آموزان با نقص شنوایی  است . از سال ۲۰۱۷ به لطف حمایت دولت، این مدرسه کلاس‌های دو زبانه در مورد ارائه می‌کند که به عنوان ابزار حمایتی آموزشی استفاده می‌شوند.

تعهد دوآنی را مجبور کرد فراتر از برنامه‌های کاری رسمی خود برود و از فرصت‌هایی که فن‌آوری اجازه می‌دهد استفاده کند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0