برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان دیزی مرتنس

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1269
معلمان موفق دیاسی

داستان Daisy Mertens

برنده جایزه ملی سال ۲۰۱۶ شد، او اصالتاً اهل یک روستای کوچک در جنوب کشور هلند است.  در یک خانواده یک والد بزرگ شده است، اغلب زندگی خانوادگی براش دشوار بود ، اما همیشه احساس امنیت می‌کرد و در مدرسه آزاد بود و با کمک معلم‌ها ، او در سنین جوانی راه خود را پیدا کرد. بعد از اینکه به عنوان معلم انتخاب شد، دیاسی برای کار در  مدرسه  یک منطقه محروم را انتخاب کرد.

دیاسی در حال حاضر در یک مدرسه بزرگ  کار می‌کند. دانش آموزان او دارای تفاوت‌های یادگیری بسیار زیادی هستند .کودکانی که مشکلات یادگیری شدید دارند، با کودکان بااستعداد مخلوط می‌شوند  و علاوه بر این، شاگردان او با تبعیض از دانش آموزان در مناطق ثروتمندتر روبرو هستند، مهارت‌های زبانی کمتری نسبت به میانگین دارند و برای درک فرصت‌های زندگی خود تلاش می‌کنند. او به آن‌ها این امکان را می‌دهد که انگیزه درونی خود را شعله‌ور سازند و اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت خود را سامان دهند و پیشرفت خود را با نظارت بر رشد شخصی خود انجام دهند

نقل و قول

من عاشق تدریس هستم. برای بوجود آوردن فرصت صحبت کردن با کودکان، کمک به آن‌ها در استفاده از منابع و ارائه درست .برای اینکه بتوانم به آن‌ها  کمک کنم برای توسعه خودشان، تا بتوانند بیشتر باشند، فراتر بروند و بالاتر پرواز کنند.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0