برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب اثر مرکب​

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1366

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

اگر در جاده‌ی موفقیت منتظر کسی هستید که شما را با خود بکِشد، این کتاب را زمین بگذارید و به انتظار کشیدن ادامه دهید، ولی اگر علاوه‌ بر شیرینی‌های جاده‌ی موفقیت، حاضرید درد و مشقت این راه را به جان بخرید، این کتاب همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این کتاب حاصل تفکرات دارن هاردی سردبیر مجله‌ی موفقیت است؛ کسی که در این سِمت، تمام اصول موفقیت را شنیده، دیده و بیشتر آنها را به کار بسته است. عصاره‌ی تجربیات دست اول وی از اصولی را که واقعاً لازمه‌ی موفقیت هستند بدون هیچ رنگ و لعاب اضافه‌ای در کتاب پیش‌ روی‌تان خواهید یافت. آیا تا به حال داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید؟ این کتاب راهنمایی عملی برای تبدیل شدن به آن لاک‌پشت است.

دستاورد :

این کتاب به شما می‌گوید چگونه مانند رهرویی آهسته و پیوسته مسیر موفقیت را طی کنید. همزمان عواملی را که باعث می‌شوند گهی تند و گهی خسته در این مسیر قدم بردارید بدون پرده، بدون رودربایستی و بدون اینکه مراعات حال‌تان را بکند، به شما می‌گوید، ولی دانستن این عوامل به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت باید با انتخاب‌هایی که می‌کنیم، عادت‌های مزاحم را از بین ببریم، عادت‌های جدیدی خلق کنیم و با ثبات‌قدم تأثیرات اقدامات‌مان را مرکب سازیم. اقدامات مثبت قطره‌قطره جمع می‌شوند و دریای موفقیت‌ را برای‌تان به ارمغان می‌آورند. وقت آن رسیده دست از تحسین عظمت دریای موفقیت دیگران بردارید و در دریای موفقیت خودتان شیرجه بزنید.

درباره نویسنده

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است.در سال ۲۰۱۰ هاردی اثر مرکب را نوشت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد.  او ناشر مجله و مدیای موفقیت شد. در دسامبر ۲۰۱۵ هاردی اعلام کرد به دنبال فرصت‌های جدید مجله موفقیت را ترک کرده‌است.

برخی از سخنان محبوب دارن هاردی

  • کنترل کردن دو چیز می‌تواند زندگیتان را متحول کند: نگرش و اقدامات.
  • اگر نمی‌توانید رؤیاها و اهداف خود را به دست بیاورید پس بهانه نیاورید زیرا مقصر اصلی خودتان هستید.
  • با کسانی که نمی‌توانید آینده خوبی داشته باشید؛ با آنها گذشته نسازید.
  • هدف بی‌نیازی نیست. هدف این است که ثروتمند شوید.
  • دانش شما را بی‌نیاز می‌کند، اما تنها اقدام به آن است که شما را ثروتمند می‌کند.
  • نترسید، شگفت‌انگیز باشید.
roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0