برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب افتان و خیزان به سوی شادمانی

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1415

معرفی کتاب افتان و خیزان به سوی شادمانی

معرفی کتاب افتان و خیزان به سوی شادمانی

این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت، از دیدگاهی متفاوت به علم روانشناسی نگاه می‌کند. در این کتاب شما با درک های منحصر بفردی درباره توانایی‌های انسان در پیش بینی کردن آینده آشنا می‌شوید و همچنین اینکه آیا می‌توانید با اطمینان پیش بینی کنید که به آینده‌ای که به آن می‌رسید علاقمند هستید یا خیر.

تخیل، توهم و تصور غلط محورهای اصلی بحث شده در این کتاب هستند.

این کتاب سابقه  بودن در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز را هم دارد و به ۳۰ زبان متفاوت در دنیا ترجمه شده و درسال ۲۰۰۸ نیز در لیست پنجاه کتاب کلیدی حوزه روانشناسی قرار گرفته است و توانسته جایزه انجمن سلطنتی را بدست آورد.

دستاورد کتاب

نویسنده در این کتاب به ما استفاده صحیح از قدرت‌های ذهنی خودمان را می‌آموزد. بدین ترتیب ما می‌توانیم، از پیش‌بینی‌های اشتباه و به طبع آن تصمیم‌های نادرست خودداری کرده و با اتخاذ تفکرات و اقدامات صحیح، به خوشبختی و رضایت درونی دست پیدا کنیم.

در این کتاب نویسنده به ما می‌آموزد عملکرد ذهن چگونه است و چطور با محدود ساختن تصورات‌مان در مسیر توانایی‌های ذهن، می‌توان خوشبختی را بدست آورد. تنها برتری انسان بر سایر مخلوقات جهان همانا توانایی پیش‌بینی کردن آینده است.

درباره نویسنده دنیل تاد گیلبرت

دنیل تاد گیلبرت (زاده ۵ نوامبر ۱۹۵۷)، روانشناس و نویسنده آمریکایی است. او استاد روان‌شناسی دانشگاه هاروارد است .گیلبرت در سن ۱۹ سالگی، دبیرستان را ترک می‌کند تا به جای درس خواندن و تحصیل، نویسنده‌‌ای موفق در خلق آثار و داستان‌های علمی-تخیلی شود. به همین جهت، برای ارتقاء مهارت نویسندگی خود تصمیم می‌گیرد به کالج محلی برود و در دوره‌های نویسندگی خلاقانه ثبت نام کند. اما متوجه می‌شود که ظرفیت این کلاس تکمیل شده و تنها کلاسی که ظرفیت خالی دارد کلاس «مقدمه‌ای بر روانشناسی» است.در همان کلاس ثبت نام می‌کند و حاصل ورود به دنیای روانشناسی، کتاب‌ها و پژوهش‌های ارزنده‌ای است که او از خود به جا گذاشته است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0