برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب موهبت کامل نبودن

دسته بندی :معرفی کتاب ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 997
معرفی کتاب موهبت کامل نبودن

درباره کتاب

کتاب‌ موهبت کامل نبودن اثر برنی براون، 10 اصل اساسی را که با پیروی از آن‌ها می‌توانید به زندگی مسرت‌بخش و رضایت مندانه دست‌‌یابید، به شکلی جذاب و البته دست‌یافتنی بیان‌ می‌کند. این کتاب با بیان مفاهیمی همچون شجاعت، برقراری ارتباط و رحم و شفقت نسبت به دیگران شما را با زندگی واقعی و خوش‌بختی آشتی‌ می‌دهد. کمال‌گرایی و زندگی بی‌عیب و نقص مانند سدی در مقابل لذت بردن از زندگی عمل می‌کنند در حالی که برنی براون طی بخش‌های مختلف در کتاب موهبت کامل نبودن و چگونگی لذت بردن از زندگی را با رعایت چند اصول ساده و کاربردی بیان می‌کند.

 

دستاورد

خانم دکتر براون کتاب موهبت کامل نبودن را در ده راهکار متفاوت دسته‌بندی کرده است و با راهکارهای اول تا دهم مخاطب را همراهی می‌کنند. در اینجا به چهار راهکار اشاره می کنیم.مخاطب این کتاب در اول راه می‌خواند که چگونه باید اصالت خود را حفظ کند و رها از فکر دیگران زندگی کند. در راهکار دوم، شفقت با خود و رهایی از کمال گرایی بیان می‌شود. راهکار سوم به پرورش روحیه تاب‌آوری اشاره دارد: چگونه با رنج‌ها کنار بیاییم و بهتر تحمل کنیم. از راهکار چهارم به‌بعد، پرورش شادی، شکرگزاری، رهایی از احساس فقدان و ترس از تاریکی آموزش داده می‌شود.

درباره نویسنده

برنی براون نویسنده و پژوهش‌گر آمریکایی در نوامبر 1965 به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در رشته‌ی مددکاری اجتماعی در دانشگاه هوستون به سرانجام رساند و زندگی خود را وقف مطالعه در زمینه‎ی روانشناسی و خودشناسی کرد. او کتاب‌های متعددی در زمینه‌های جسارت، شرم و همدلی نوشت و از طرف مجله زنان هوستون به عنوان یکی از چهره‌های برتر 2009 شناخته شد. همچنین او چند جایزه‌ نیز از سوی دانشکده‌‌ی محل تدریش گرفت و در سال 2016 بودجه‌ی دو میلیون دلاری به او تعلق گرفت تا دانشجویان بیشتری را در زمینه‌ی کار اجتماعی پرورش دهد.

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0