برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان بویا یانگ

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1221

Boya Yang

داستان بویا یانگ

وقتی والدین چینی برای فرصت های شغلی جدید به شهرها می روند ، اغلب مجبورند فرزندان خود را ترک کنند تا واجد شرایط تحصیل و سایر خدمات باشند. این می تواند برای بسیاری از کودکان یک تجربه نابود کننده باشد. بویا مرکزی را در مدرسه خود ایجاد کرده است که دختران نوجوان می توانند از روانشناسان و متخصصان دیگر مشاوره بگیرند. بویا یک روانشناس و معلم است، او به دانش آموزان آسیب‌پذیر کمک می‌کند با ارائه اطلاعات روانی و راهنمایی به والدین و نوجوانان، از ارتباط والد- کودک حمایت کرده و خدماتی مناسب آنها را ارایه می‌دهد.

نقل و قول

امید من این است که مدارس می‌توانند برنامه‌های حمایت روانی کل نگرانه را برای دانش آموزان و والدینشان توسعه دهند تا آن‌ها بتوانند به عنوان افراد سالم رشد کنند نه فقط فیزیکی بلکه در ذهن نیز. به همین دلیل است که من دوست دارم و نقش خود را به عنوان معلم و مشاور دنبال می‌کنم.

تکمیلی

بویا یانگ یک مدیر علمی در دفتر آموزش و موسسه علوم آموزشی در Kunming, بنیانگذار و معاون مرکز خدمات جوانان sunflowers Kunming و یک معلم روانشناسی و مدیر مرکز جوانان در یک مدرسه محلی است. او طرفدار سیاست‌های آموزشی بهبود یافته و, از جمله اولین معلم چینی که به عنوان فینالیست جایزه جهانی معلم در سال ۲۰۱۷ منصوب شد, شده‌است. بویا همچنین یک فعال اجتماعی برجسته  در بخش بشردوستی است و به عنوان برنده جایزه Quick در رقابت سرمایه‌گذاری اجتماعی جهانی ۲۰۱۷ انتخاب شد. او توسط فوربس چین به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در بخش آموزش انتخاب شده‌است. بویا  و گروهی از آموزگاران در مدارس محلی که برای  پشتیبانی از آموزش شخصی و اجتماعی کار می‌کنند; طرحی که بیش از ۸۰ هزار ذی‌نفع را به خود اختصاص داده‌است. , ایجاد کرده‌است بویا مدرک کارشناسی‌ارشد در تحصیل, و مدرک کارشناسی دوگانه در روانشناسی و انگلیسی از دانشگاه Normal چین شرقی دارد.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0