برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

داستان سیسلی لویس

دسته بندی :معلمان موفق ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ roshdeman_admin 1231

سیسلی لویس

داستان Cicely Lewis

سیسلی یک متخصص مرکز رسانه‌ای در دبیرستان خود است. او یک انقلاب به عنوان: “بخوان ” را شروع کرد. یک باشگاه کتاب و برنامه سواد آموزی بوجود آورد. آن‌هایی که قبلاً یک کتاب را تمام نکرده بودند در سراسر مدرسه کتاب می‌خواندند، معلمان لیست خواندن خود را تغییر دادند و به دنبال مدل تدریس سیسلی برای احیای دروس کلاس درس بودند.
آنچه در مدرسه او در جورجیا شروع شد، مانند خبر آتش‌سوزی ، گسترش یافت و اکنون معلمان مناطق دور از نروژ، کانادا و بریتانیا در حال ایجاد  برنامه‌های “خواندن ” در کلاس خود هستند. سیسلی فعالیت‌هایی را ایجاد کرد که به نوجوانان کمک کند تا با تکنولوژی روز بیشتر آشنا شوند و از لحاظ اجتماعی هوشیار باشند. او این کار را با گسترش “مطالعه و خواندن” و برای ایجاد “فن‌آوری “بوجود آورد.
هدف او این بود تا با استفاده از فن‌آوری به حل مسائل عدالت اجتماعی بپردازد و با تکمیل فعالیت‌های مبتنی بر سواد با ابزارها و فن‌آوری های جدید و همچنین ترویج شهروندی دیجیتال، به جامعه کمک کند. او همچنین یک برنامه ” خواندن” را با استفاده از 100 کتاب مصور برای بررسی مسائل عدالت اجتماعی برای دانش آموزان ایجاد کرده‌است. هدف او ارائه یک تجربه یادگیری مثبت در بین دانش آموزان می باشد که به آن رسیده است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0