برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب خودت رو انتخاب کن.

دسته بندی :معرفی کتاب ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ roshdeman_admin 1102
معرفی کتاب خودت رو انتخاب کن.

درباره کتاب

کتاب آلتوچر اثری راهگشا و الهام‌بخش است. این کتاب به هرکسی که آرزو دارد زندگی بهتری داشته باشد، راه را نشان می‌دهد. این کتاب با ترسیم تصویری واضح از شرایط اقتصادی جدید و توضیح راه‌های کسب موفقیت در این شرایط به خوانندگان می‌اموزد که چطور مسیر انتخاب شده را طی کنند. خودت را انتخاب کن، کتابی روشن و کارآمد است و دستورالعمل‌هایی که به خوانندگان ارائه می‌کند، عملی هستند. این کتاب خوشخوان به همه کسانی که آرزوی آزادی و امنیت مالی دارند راه را نشان خواهد داد و کمک خواهد کرد که این مسیر پرچالش را با کمترین مشکلی طی کنند و به مقصد برسند.

دستاورد

در کتاب خودت را انتخاب کن با روش‌های جدید یافتن کسب‌وکار و زندگی کردن به روش دلخواه و ایده‌آل آشنا خواهید شد. آلتوچر در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور با اقتضائات روز به‌روز شوید و خودتان را نسبت به دیگران در جایگاه بالاتری قرار دهید. خواندن این کتاب دریچه‌ای جدید به روی زندگی امروز باز خواهد کرد و به شما خواهد آموخت که چطور آنگونه که می‌خواهید زندگی کنید و درعین‌حال با تغییرات عصر جدید سازگار شوید. استفاده از حکایات و داستان‌های واقعی و الهام‌بخش از افرادی که قبلا توانسته‌اند این مسیر را طی کنند و به موفقیت برسند، هرکسی را قانع می‌کند که طی مسیر موفقیت کاری نشدنی نیست، بلکه تنها به خودباوری و اعتماد به‌نفس نیاز دارد.

درباره نویسنده

جیمز آلتوچر، کارآفرین، سرمایه‌گذار، نویسنده، بلاگر و شطرنج‌باز ماهر است. او تاکنون بیش از بیست شرکت راه‌اندازی کرده و در بیش از سی شرکت سرمایه‌گذاری کرده است. عدد آثار منتشر شده از آلتوچر به هجده کتاب می‌رسد که درمیان کتاب‌های قدرت نه و خودت را انتخاب کن، از پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال بوده‌اند. کتاب معروف او، خودت را انتخاب کن، اندکی پس از انتشار به شماره یک پرفروش‌ترین آثار وبسایت آمازون تبدیل شد. او در رسانه‌های مشهور و مهم زیادی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک آبزروز، فایننشال تایمز، تک‌کرانچ، یاهو فایننس و… قلم زده است و وبلاگ او بیش از بیست میلیون بازدید داشته است.

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0