برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ roshdeman_admin 947
معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

معرفی کتاب

کتاب با این سوالات آغاز می شود و از آن‌ها به عنوان تله یاد می‌کند. آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟ آیا حس‌ می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما، به اندازه کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درکتان نمی‌کنند؟ …الگو‌ها با خانواده به عنوان آغازگر شکل دهی شخصیت کودک آغاز می‌شوند. بعد از آن تمام آسیب‌هایی که هرکس در کودکی خود می‌بیند جزیی از شخصیت او می‌شود. متاسفانه این تله‌های زندگی هستند که مشخص می‌کنند ما چطور فکر کنیم، احساس کنیم، عمل کنیم و عملکرد و احساسمان را منتقل کنیم. آن‌ها باعث بروز احساساتی مثل خشم، ناراحتی و اضطراب می‌شوند و در موقعیتی که انگار همه‌چیز دارند باز هم لذت زندگی را نمی‌چشند.

دستاورد

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید 11 نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند. همچنین تکنیک‌های قدرتمندی برای ایجاد تغییر در شخص معرفی می‌کنند. رویکرد تجربی و راهگشای شناخت درمانی در کتاب حفظ شده است اما کتاب رویکردی تکاملی نیز دارد.

درباره نویسنده

جفری ای. یانگ به عنوان دکترای دانشکده گروه روانپزشکی دانشگاه کلمبیا فعالیت می کند. او مدیر مرکز درمانی شناختی نیویورک و همچنین انستیتوی الگو درمانی است. او الگو درمانی را پایه گذاری کرد و از بنیانگذاران آکادمی شناخت درمانی است. او طی 25 سال گذشته کارگاه های آموزشی درمورد درمان های شناختی و الگویی را ارائه داده و به طور مداوم ارزیابی های برجسته ای را در سطح بین المللی به دست آورده است.

 

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0