برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب ماندن در وضعیت آخر

دسته بندی :معرفی کتاب ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ roshdeman_admin 734
معرفی کتاب ماندن در وضعیت آخر

معرفی کتاب

کتاب ماندن در وضعیت آخر حقیقت عجیبی را برایتان آشکار می‌کند. شما یک نفر نیستید. شخصیت شما از یک کودک، یک والد و یک بالغ تشکیل شده است. تصمیم‌های ما، احساساتمان و هرآنچه که تا امروز بر سرمان آمده، ترکیبی از مجموعه این سه نفر است. این کتاب به ما کمک می‌کند این سه نفر را بشناسیم. وقتی از تأثیر شگفت‌انگیز دوران کودکی بر زندگی خودمان و دیگران آشنا شویم دلیل بسیاری از اتفاق‌ها و رفتارهای خودمان و دیگران را بهتر درک می‌کنیم. ماندن در وضعیت آخر به ما کمک می‌کند یک بار دیگر آرزوهایمان را بررسی کنیم، صدای عجیبی که مدام سرزنشمان می‌کند را پیدا کنیم و این بار به شکلی کاملآ متفاوت به دنبال رویاهایمان برویم.

دستاورد

کتاب ماندن در وضعیت آخر درباره ابعاد مختلف شخصیت انسان، تضادهایش و تحلیل رفتارهای متقابل است. با مطالعه آن متوجه می‌شویم که کودک درون، والد ما و شخصیت مان چه خواسته‌هایی دارند و چطور می‌توانیم به بهترین وضعیت انسانی برسیم. این کتاب شما را به شناخت جدیدی از خودتان و جهان می‌رساند. به همین دلیل انگیزه تغییر و تحقق رویاهایتان بعد از مطالعه آن بیشتر از قبل خواهد شد. یکی از پیامدهای مهم تغییرکردن، تاثیری است که بر روی دیگران می‌گذاریم. این کتاب با بررسی رفتارهای متقابل بین افراد، تأثیر شگفت انگیزی بر روابط اجتماعی شما می‌گذارد.

درباره نویسنده

تامس آنتونی هریس، زاده ی 18 آپریل 1910 و درگذشته ی 4 می 1995، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی بود.هریس مدرک کارشناسی را در سال 1938 از دانشگاه آرکانزا و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته ی پزشکی، در سال 1940 از دانشگاه تمپل دریافت کرد. او پس از اتمام دوره ی کارآموزی در سال 1942، دوره ی تعلیمی خود در روانپزشکی را در بیمارستان سینت الیزابت واقع در واشنگتن دی. سی. آغاز کرد. هریس پس از چند سال به ریاست شاخه ی روانپزشکی نیروی دریایی ارتش رسید و علاوه بر کارهای بالینی، به نوشتن کتاب نیز روی آورد.

 

roshdeman_admin

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    0